söndag 23 november 2008

Cliffton Cup

Idag var det Cliffton cup igen ..!
Jag spelade f11 först :
I poolen fick jag Hilda, Felicia & Hanna
M-Ha= 3-1
M-Hi= 1-3 :(
M-F = 3-0 -.-
Sedan spelade jag semifinal mot Nathalie Luu
M-N = 3-1
Ja,det gick väl bra så långt .
Då var det dags för final mot Anna Hult
M-A= 3-0 (11-2), (11-1) , (ll-6)
JIPPI JAG VANN f11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag efteranmälde mej till f13 så då börja jag spela det !
Fick Felicia & Rebecca i poolen
M-R= 2-3 :(
M-F= 3-1 -o-
Ja då spela jag kvartsfinal mot Nathalie Luu(igen) -.-
M-N= 3-1 :D
Sista bollen var fantastisk!
Sedan spela jag semifinal mot Emma Skjöld!
M-E=3-1
& nu för första gången ska jag spela final i f13 mot Anna Hult igen! (ganska låågt)
M-A=3-1!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPI JAG VANN f13 MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så.. nu kör jag hem med 2 1:a pris och hemma väntar ett 3dje sen igår!

Lämna en kommentar tack 8)

2 kommentarer:

http://www.nakirlu.blogg.se sa...

Det var jag som skrev på pingis sidan "tränarfru". Roligt arr du vann. Tänk att man inspiretar halva er familj till att blogga. Skoj! Välkommen till denna värld, den är rolig men beroendeframkallande...

onlymalle sa...

jaha troode väl de! ja det tycker jag med!