lördag 28 februari 2009

New Look




Nu är jag en riktig Mal-in (:






Sammanfattning av ''the day'':


Det började med att jag vaknade.


När jag rullade upp till farmor mötte jag Herr. Nilsson som vi mpnga gånger försökt ringt..


Sedan rullade jag vidare till farmor.


När jag kom fick jag veta att jag inte kunde få skjuts av faster .


Så farmor skulle iväg och mor och far ska till Lasse och Monica , såklart är Annica bortrest till Roskilde och spelar '' Rosklide Cup'' . Heja Annica!


Dessvärre har jag ingenstans att vara så jag tar och åker upp till mormor. Och det gillas (:


Idag har jag varit i Trellehulla och handlat ett par brillor. När jag endå var där så passade jag på och gå in på bokrean på Åhlens. Där blev det en bok och en skiva. När jag kom hem åt jag och såg skidor. Kalla blev på 16:nde plats. Som sagt , nya brillor gillas , men jag ser ju inte ut som innan ! Men det får ju bli en vana . Till glasögonen fick jag 2 necesärer, puts-spray och 2 torkare till sprayet. Nu ska mor och far snart bort och jag ska till mormor när som helst.Tack för duläste hela min intressanta dag och nu kommer bilder på min glasögonen :D :